برگزاری ایونت شرکتی راهی برای افزایش فروش

ایونت مارکتینگ

برگزاری ایونت شرکتی راهی برای افزایش فروش

برگزاری ایونت شرکتی یکی از راه‌ها برای بالا بردن میزان فروش است. استراتژی‌هایی توسط هر شرکت و برندی برای پیشبرد اهداف در نظر گرفته می‌شوند. این استراتژی‌ها باید به‌صورت هدفمند و سازمان‌ یافته انتخاب شوند تا به رشد و گسترش کسب‌وکار افراد بیانجامد. البته باید دقت شود که بازاریابی و تبلیغات هم به‌عنوان یک اهرم برای رسیدن به این اهداف محسوب می‌شود که کاربرد فراوانی دارد. برگزار کردن ایونت یا ایونت مارکتینگ به‌عنوان روشی متفاوت و تأثیرگذار برای بالا بردن اعتبار برند محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به مزیت‌های برگزار کردن ایونت و ایونت مارکتینگ بپردازیم.

معرفی کلی ایونت مارکتینگ

ایونت مارکتینگ به معنای برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرا یک رویداد است برای این‌که شما بتوانید برند، محصول یا خدمتی را به دیگران معرفی کنید و به‌طور مؤثر آن را تبلیغ نمایید. این رویدادها هم می‌توانند به شکل آنلاین باشند و هم به ‌صورت حضوری برگزار شوند. شرکت‌ها هم این قابلیت شرکت در رویدادها به‌عنوان میزبان، مجری یا اسپانسر را دارند. در اصل کمپانی‌های مختلف در این رویدادها، می‌توانند مشتریان خود را مشاهده کنند، تلاش کنند نظرشان را جلب کنند و به معرفی محصول یا خدمات برندشان بپردازند.

لازم به ذکر است که هر رویدادی با سایر رویدادها فرق دارد به این دلیل که هر رویداد دارای مخاطبان متفاوتی است به همین خاطر محتوا و فرهنگ مخصوص خود را نیز نیاز دارد.

البته باید توجه شود برخلاف بازاریابی برونگرا یا سنتی که به‌وسیله تبلیغ در تلویزیون و رادیو و بنرها دارای میلیون‌ها نفر مخاطب هستند، مخاطب این روش از بازاریابی به تعدادی مخاطب خاص محدود می‌شوند که در مکان خاصی گرد هم آمده‌اند و به امید به وجود آوردن ارتباط با دیگران هستند.

برای برگزاری ایونت شرکتی برای اهداف تبلیغاتی، افزایش فروش یا ایونت های تفریحی سازمانی روی ما حساب کنید

مزایای برگزاری ایونت شرکتی

برگزاری ایونت می‌تواند موجب فاصله نیروها و افراد یک سازمان و مجموعه برای ساعاتی هرچند ناچیز از فضای کار می‌شود و روحیه آن‌ها را تقویت می‌کند.

از دیگر مزیت‌های ایونت ها این است که افراد متوجه خواهند شد که مدیران سازمان به‌سلامت روحی و تفریح کارکنان خود اهمیت می‌دهند. این مسئله موجب ارتباط بهتر اعضای شرکت با مدیران شرکت خواهد شد و همچنین در این زمان تمام کارکنان در زمان کار سعی می‌کنند به نحو احسن کار خود را انجام دهند.

در ایونت های شرکتی ارتباط افراد مختلف در شرکت با هم بیشتر شده و بر اساس فعالیت‌های فیزیکی و تیمی که برگزارکننده‌های حرفه‌ای ایونت برای افراد در نظر دارند، اتحاد و همبستگی اعضای مختلف می‌تواند موجب بیشتر شدن روحیه کارگروهی و بالا رفتن خلاقیت در آن‌ها شود.

افزایش-فروش-با-ایونت-مارکتینگ

اهمیت برگزار کردن ایونت‌ها

یکی از مهم‌ترین اهمیت‌های ایونت مارکتینگ این است که اعتبار شما را افزایش می‌دهد. همکاران و مشتریان شما با استفاده از این کار می‌توانند به‌صورت رودررو و با اعتماد بالاتری با برند شما و خود شما در تماس باشند. طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده، حدود ۷۵ درصد از صاحبان کسب‌وکارها به‌این‌علت در ایونت ها شرکت می‌کنند که تعاملات خود را بیشتر کنند.

یکی از مهم‌ترین استراتژی‌ها برای جذب لید برگزاری یا شرکت در ایونت‌ها محسوب می‌شود. زمانی که این جلسات که به این شکل میان کسب‌وکارها برگزار می‌شود، تعداد زیادی مخاطب را به خود جذب می‌کند که تمام آن‌ها به حوزه فعالیت شما علاقه دارند. همین مسئله هم به جذب سرنخ و تبدیل‌ شدن افراد مختلف به مشتری دائم می‌انجامد.

سخن آخر

همان‌طور که گفته شد برگزاری ایونت برای تقویت وفاداری مشتریان نیز بسیار مهم است. به این صورت که افراد با شرکت در ایونت‌های مختلفی که شرکت شما برگزار کرده است راه‌های ارتباط جدیدی به دست می‌آورند و تجربه مثبتی نیز کسب می‌کنند. ایونت‌ها موجب تقویت حس کار تیمی و افزایش روحیه افراد نیز می‌شوند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =